Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р. При отриманні посилки перевірте цілісність упакування й відсутність механічних пошкоджень. Інакше скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника. Вимоги до повернення товару збережено гарантійний талон і документ про оплату; товарний вигляд і пакування не були пошкоджені; товар не був у вживанні. Щоб менеджери швидше зорієнтували з поверненням або обміном, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото товару і надішліть лист на email ugreen.ua@gmail.com. Для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні: +380 (68) 715-31-63 Можна повернути чи обміняти новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі, товар не відповідає опису або фото, товар неналежної якості. У разі відсутності аналогічного товару на обмін у продажу, можна: повернути товар, отримавши повернення сплачених за товар коштів, придбати інші товари з наявного асортименту з відповідною вартістю. Не можна повернути чи обміняти Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару якщо: минуло понад 14 днів з дати придбання; передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим; товар має механічні пошкодження, упаковування пошкоджене, присутні ознаки стороннього втручання; товар використовувався і не збережено його товарний вигляд; при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною, повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару; Терміни та умови повернення коштів Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад. Повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта. Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою» Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу. Написати заяву на повернення. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою. Відправити куплений товар товарного виду. У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт. У разі повернення товару неналежної якості — інтернет-магазин
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.