Продавець Інтернет-магазин електроніки та аксесуарів "Ugreen Україна" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2462 відгуків
Промокод disc50 - знижка 50 грн на замовлення від 1000 грнЗа покупками

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний або неробочий час. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (73) 444-88-47
Миколаїв, Україна
Інтернет - магазин стильних аксесуарів
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Безкоштовна доставка у відділення Нової пошти* при замовленні від 5000 грн. При замовленні з послугою післяплати: вартість послуги післяплати становить 20 грн + 2% від вартості товару, вартість доставки згідно тарифів Нової пошти (від 46 грн) *Безкоштовна доставка діє тільки для фіз. осіб і не поширюється на замовлення юр. особами. Діє тільки при доставці на відділення Нової пошти
  • Магазини RozetkaУВАГА!!! Можливість замовлення товару у точку видачі уточнюйте, будь ласка, у менеджера перед замовленням. Точки видачі Розетки підключені у тестовому режимі і на жаль, тільки біля 60% від усього асортименту доступно з замовленням у точку видачі Розетки. Дякуємо за розуміння!
  • УкрпоштаТільки повна передоплата. Відправка на наступний день після оплати. Можливість доставки Укрпоштою може діяти не на всі товарні позиції.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • Повна передоплата без дзвінкаЯкщо Ви впевнені у замовленні, ми не будемо дзвонити Вам для підтвердження замовлення, а відправимо номер рахунку для оплати 100% суми замовлення
  • Виставити рахунок (ТІЛЬКИ для ФОП та юр. осіб)Рахунок паперовий або "Вчасно" Доставка документів можлива тільки окремою посилкою!!! При замовленні від 1000 грн, доставка документів за наш рахунок. Будь ласка, враховуйте це при оформленні замовлення Також можлива відправка документів Укрпоштою за наш рахунок (при замовленні на будь-яку суму)
  • Оплата за реквізитами IBANОплата на розрахунковий рахунок компанії за номером IBAN Monobank: Отримувач: ФОП Рахмангулов Денис Андрійович IBAN: UA933220010000026005330002336 ЄДРПОУ: 3370011075 Важливо!!! Призначення платежу: «оплата замовлення XXXXXXXXX», де XXXXXXXXX - номер Вашого замовлення Після переведення коштів обов’язково повідомте нам, щоб прискорити опрацювання Вашого замовлення.
  • Оплата на рахунокОтримувач: ФОП Рахмангулова Ганна Сергіївна IBAN: UA343220010000026002330042203 ЄДРПОУ: 3373615365 Важливо!!! Призначення платежу: «оплата замовлення ХХХХХХХХ»
  • ПісляплатаБезкоштовна доставка у відділення Нової пошти* при замовленні від 5000 грн. При замовленні з послугою післяплати: вартість послуги післяплати складає 20 грн + 2% від вартості товару, вартість доставки за тарифами Нової пошти (від 55 грн) Іноді може знадобитися часткова передоплата (70 грн або 100 грн) на замовлення до 5000 грн та від 200 до 500 грн при замовленні понад 5000 грн *Безкоштовна доставка діє тільки для фіз. осіб та не поширюється на замовлення юр. особами. Діє тільки при доставці на відділення або до пошти Нова пошта

Гарантія:

Шановний Покупець! Ми висловлюємо вдячність за Ваш вибір і впевнені, що придбаний товар буде відповідати всім Вашим вимогам!

Придбаний Вами товар(и) призначено для експлуатації (використання) виключно в побутових (домашніх) умовах, відповідно до інструкції з експлуатації.

Переконливо просимо Вас, щоб уникнути можливих непорозумінь, перевірити комплектність і зовнішній вигляд товару — претензії на цих підставах приймаються Продавцем тільки в момент отримання товару Покупцем.

1. Безкоштовне гарантійне обслуговування на товар надається тільки при:
● повному дотриманні правил та умов експлуатації товару, його транспортування і зберігання, зазначеним в Керівництві користувача;
● відповідності стану, зовнішнього вигляду і комплектації товару
● доставці в сервісний центр товару в оригінальний упаковці, в повній комплектації (драйвери, шлейфи, шнури, заглушки, кабелі живлення, документація, і т.п.), з непошкодженими гарантійними пломбами та/або стікерами без слідів переклеювання, а також без сторонніх наклейок та/або
написів, не передбачених виробником обладнання або Продавцем;
● відповідності вимогам офіційної Гарантійної Політики виробника та актуальності терміну гарантійного обслуговування товару.
Сервісний центр/Продавець має право відмовити в гарантійному обслуговуванні при недотриманні цих вимог.
2. Знімаються з гарантії і не підлягають гарантійному обслуговуванню товари (вироби):
● з механічними пошкодженнями, а також ушкодженнями захисних покриттів, ущільнювачів і пломб Виробника;
● з електричними, хімічними та/або термічними ушкодженнями елементів, друкованих плат чи монтажу; зі слідами окислення або корозії;
● з ушкодженнями, викликаними попаданням всередину товару сторонніх предметів, пилу, речовин, рідин, живих організмів;
● з ушкодженнями, викликаними стихією, пожежею, випадковими зовнішніми факторами (такими, як стрибок напруги в мережі, кліматичні чинники, гроза та ін.), неправильним використанням, таким, що суперечить інструкції та/або опису товару, а також використанням не за призначенням (для тестування, розгону вище заявлених виробником характеристик);
● з ушкодженнями, викликаними використанням нестандартних або неоригінальних запчастин і витратних матеріалів, засобів для чищення та
матеріалів, а також ушкодженнями, викликаними недотриманням термінів технічного і профілактичного обслуговування;
● з ушкодженнями викликаних впливом комп'ютерних вірусів, модифікації і / або переустановлення встановленого виробником ПЗ

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner